poniedziałek, 2 lutego 2015

Liebster Award!

Wow! W sumie to już druga nominacja, bo pierwsza była na starej witrynie i nie sądziłam, że tak szybko dorobię się drugiej tutaj na nowej stronie. (Wzrusza się) Bardzo dziękuję kochanej Kummie za ten oto zaszczyt! 

Tak króciutko o co chodzi w nominacji. 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Daje to możliwość rozpowszechniania go wśród swoich czytelników. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




To teraz pytania, które zadała mi Kummie:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Jest coś, co szczególnie daje Ci natchnienie do pisania?
3. Przyznaj się w tej chwili do jakiego domu w Hogwarcie należysz!
4. Uwielbiam podróżować pociągiem. Czy Ciebie też to w jakiś sposób kręci? Uzasadnij.
5. Masz możliwość spełnienia jednego swojego marzenia. Co by to było i dlaczego?
6. Kawa czy herbata? A może czekolada? ;>
7. Co robisz zaraz po wstaniu z łóżeczka?
8. Co sądzisz o tolerancji? Czy sama jesteś tolerancyjna?
9. Gdybyś miała możliwość spotkania jednej osoby, kto by to był i dlaczego? <Jakieś ładne uzasadnienie proszę!>
10. Twój próg bólu?
11. Podaj trzy ciekawostki o sobie! 


Moje odpowiedzi:
1. Co mnie skłoniło? Hmm (rozmyśla). Była to namowa przyjaciół. To oni nakłaniali mnie to wyjścia z moją wyobraźnią w świat by móc się nią podzielić z innymi ludźmi. Bardzo mnie wspierali mimo, że wybrałam tą a nie inną tematykę. :D

2. Największym moim natchnieniem są chyba słowa aprobaty ze strony czytelników. To oni są odpowiedzialni za to, czy wen jest czy go nie ma. Gdyby nie oni to pewnie pisanie nie miałoby sensu. To oni są moim największym natchnieniem. 

3. Jestem typowym ślizgonem! Hahaha tak mój charakter chyba najlepiej sprowadzić właśnie do tego domu. Nie chodzi o to, że jestem złośliwa czy narcystyczna. Po prostu lubię postawić na swoim i nie lubię jak mi narzuca się swoje zdanie. Taka ze mnie zboczona ślizgonka.. (więc po Draconie w moim wykonaniu można się spodziewać wszystkiego. ) 

4. Ach kocham pociągi. to chyba jeden z tych środków lokomocji do których nigdy się nie zrażę nawet jak będę podróżować najgorszym złomem w Polsce hahaha. Jeśli się gdzieś wybieram to pierwsze co robię to sprawdzam czy mam tam wygodne połączenie koleją <3

5.Marzenie? Chciałbym trafić do Hogwartu. Wiem banalne marzenie fanki Pottera, ale naprawdę jest to jedno z takich moich skrytych pragnień. Kto nie chciałby trafić do swojej ulubionej książki? Albo do ukochanego filmu? Ja bym chciała!! <3

6. Herbata <3 

7. Zerkam na zegar i jeśli mam jeszcze czas to wracam do łóżka XD

8. Oj no to tutaj będzie dłuuugi monolog!  Tak jestem w cholerę tolerancyjna. (widać po tym co piszę haha) Osobiście uważam, że rasiści są najgorszą możliwą żyjącą zmorą tego świata.. gdyby nie oni to żyłoby się sto razy lepiej. Nie mogę powiedzieć, że zostałam na taką osobę wychowana, sama przyswoiłam cechę tolerancji i postanowiłam się z nią utożsamiać. Nigdy nie zdarzyło mi się patrzeć na nikogo z góry z powodu innej orientacji, koloru skóry, religii czy zarobków. To chore. Ludzie są niby rozwinięci a tak naprawdę bardziej zacofani niż niejeden człek pierwotny z ery kamienia łupanego. Rasiści są dla mnie żałośni bo obrzucają innych mięsem a tak naprawdę nic o tych ludziach nie wiedzą.. bo łatwiej jest iść za tym co narzuca większość niż stanąć po stronie mniejszości. (która wcale mała nie jest pamiętajmy) 

9. Oj marzyłabym o spotkaniu Tolkiena. Kocham jego twórczość. To jeden z tych autorów, którzy są odpowiedzialni za moje piękne i udane dzieciństwo. Oddałabym wiele by móc mu chociaż podziękować za to jak pięknie wymalował moje lata spędzone przy jego książkach. Nie wiem co mogłabym tutaj więcej napisać, po prostu kocham to co mnie nauczyły jego dzieła. 

10. hmmm dam sobie tutaj skalę od 1 do 10. Mój próg bólu mieści się jakoś w okolicach 7. Jest nieźle :D

11. a) Nie mam żadnej fobii. 
      b) całkiem dobrze idzie mi gotowanie.
      c) kocham śpiewać pod prysznicem. 


Teraz pora na moje pytania i nominację.! 
1. Co cię skłoniło to założenia bloga o tej a nie innej tematyce? 
2. Twoje ulubione danie? Ja kocham osobiście Sushi! 
3. Jakie jest twoje największe marzenie? 
4. Masz w najbliższym czasie okazję wybrać się na koncert. Jaki byłby to zespół?
5.Czy spędzasz dużo czasy na słuchaniu muzyki? A może wolisz czytać książki? 
6. Gdybyś mogła zamieszkać za granicą jaki kraj byś wybrała? 
7. Uprawiasz jakiś sport? 
8. Co sądzisz o uzależnieniach typu papierosy, alkohol i narkotyki.. (osobiście jestem przeciwko tego typu rzeczom) 
9. Jaki jest twój ulubiony film? Podaj tytuł. :)
10. Czy zorganizowałabyś kiedyś meeting by móc spotkać swoich czytelników osobiście? (ja bardzo chętnie XD)
11. Co cię motywuję do pisania? 

A nominuję do tego:


No to będzie na tyle z nominacjami. Jak widać nie jest 11 blogów, ale mam nadzieję, że nie dostane za to po głowie XD 
Prośba do czytelników! 
Kiciusie w komentarzach możecie  sami odpowiedzieć na pytania, które wam się spodobają. :D

1 komentarz:

  1. Gratuluje ! Zasłużyłaś ! Uwielbiam twojego bloga ! Codziennie wchodze i nie mogę się doczekać kolejnej części Darry <3 Pozdrawiam, życze dużo weny, żelków i czego sobie życzysz ;)
    P.S. - Twoja Fanka
    P.S.2- Uwielbiam Yaoi ;)

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic