czwartek, 5 marca 2015

Informacja / nowa polityka i zmiany na blogach.

Moje drogie kociaki!

           Jak wam już pewnie wiadomo od 23 marca miała wejść nowa polityka wprowadzająca na bloggerku pewne zmiany. Otóż chodziło o blokowanie grafik i filmów o treści erotycznej zamieszczanych na blogach. U mnie raczej takowych nie zajdą, ale lepiej dmuchać na zimne. 
Dziś jednak logując się na bloggera otrzymałam informację, że ów zmiany nie zostaną wprowadzone w życie z powodu zbyt licznych sprzeciwów. Ale ja tam swoje wiem i lepiej w jakimś stopniu się zabezpieczyć (Nie chodzi tu o to, o czym zapewne pomyśleliście... moje zboczuchy XD) 
No, więc dla pewności i świętego spokoju prosiłabym abyście wysłali wiadomość na tego oto maila: kaoyautorka@gmail.com 
treść wiadomości: "Na wszelki wypadek" 

Jeśli otrzymam od danej osoby wiadomość będę wiedzieć, że w przyszłości chce by udostępnić jej możliwość śledzenia bloga w razie, gdyby został oznaczony jako prywatny. 

Całuski. ;*
Wasza KaoY.

2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do Liebster Award :). Informacje u mnie na blogu.
    http://opowiadaniayaoiokpopie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę o zawiadamianie mnie o kolejnych super ciekawych słodkich..., rozdziałach
    dagna1688@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic