piątek, 6 marca 2015

Liebster Award / znowu? XD

     WOW *O*
Kurcze to już w sumie trzecia nominacja w moim życiu a druga na tej stronie. Hmm pozwolę sobie tylko odpowiedzieć na pytania, które mi zadano ( mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie, plosię *.*)
Albo mnie bardzo lubicie, albo uważacie, że jestem bidna i mam mało wyświetleń XD (żarcik) 
Cóż nowa witryna to i wyświetlenia trzeba zbierać na nowo, ale jak widzę, ile już osób wysłało mi wiadomości o kontakt na maila to mogę się jedynie cieszyć, że jest was aż tylu. (Gdybyście jeszcze w takiej ilości komentowali co odwiedzali byłoby super XD)
Wracając do tematu...

Bardzo dziękuję Neko Chan za nominację. 
Oto jakie zadała mi pytania:



1. Co jest dla ciebie inspiracją?
2. Od kiedy piszeszz opowiadania?
3. Masz jakieś zwierzątko?
4. Ulubiona piosenka i dlaczego?
5. Jak masz na imię?
6. Co lubisz najbardziej w pisaniu bloga?
7. Co cie napędza do publikowania opowiadań?
8. Czego w sobie nie lubisz?
9. Czy jest coś co chcesz w swoim życiu zmienić?
10. Lubisz czytać książki, jak tak to jakie?
11. Co robisz w wolnym czasie?

A tu moje skromne odpowiedzi: 

1. Hmm długo się zastanawiałam nad tym pytaniem. Na pewno bardzo mnie inspirują autorzy książek, które zwykłam czytać. Są jak taki wzór do naśladowania, nakręcają mnie do pisania i pobudzają moje zmysły. Pisząc bloga rozwijam z każdym rozdziałem swoje umiejętności co mam nadzieję kiedyś mi się bardzo przyda. XD

2. Bloga założyłam w 2012 roku, ale piszę od 2011. 

3. Mam koszatniczkę i akwarium pełne rybek. Ale zakładam, że w najbliższym czasie pojawi się też piesek ;)

4. Mam pełno ulubionych piosenek, ale ostatnio uzależniłam się od "Take me to church" - Hozier.  W pełni pokazuję jakie nastawienie do homoseksualistów ma kościół i Rosja. To przeraża i zarazem porusza. Uwielbiam takie pouczające piosenki. 

5.Moje imię ma coś wspólnego z Azją... ciekawa jestem czy ktoś zgadnie. :D 

6. Co lubię najbardziej w pisaniu bloga? Chyba fakt, że mogę podzielić się swoją wyobraźnią z innymi osobami, które podzielają moją pasję i tok myślenia. To podniecenie jakie towarzyszy przy publikowaniu notki i oczekiwanie na wasze opinię... tak myślę, że to jest najlepsze.

7. Bardzo mnie napędzają opinię czytelników.  (Więc jak chcecie bym dalej pisała macie się ładnie udzielać w komentarzach ;**) 

8. W sobie bardzo nie lubię lenistwa. No i tego, że wen mi wyjeżdża za często na Karaiby. T_T

9. Chciałabym zmienić wiele rzeczy. Na pewno zmieniłabym troszkę siebie, ale najbardziej zależałoby mi na tym by być bliżej wspaniałych ludzi, których poznaję i na żywo i w sieci. (Tyczy się to też czytelników <3) Właśnie bardzo mi zależy na kontaktach z przyjaciółmi.

10. Kocham. Książki to ważna część mojego życia. Gustuję głównie w fantastyce i książkach przygodowych. 

11. W wolnym czasie na pewno słucham muzyki i piszę. Staram się spędzać każdą wolną chwilę na czymś co pobudzałoby moją kreatywność. 



No, to koniec odpowiedzi! :D 
Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację. Pozwolę sobie nikogo nie nominować, bo chyba osoby, które bym wybrała prędzej by mnie zabiły za kolejne nominację niż za nie podziękowały XD
A teraz koteczki ja wracam do roboty a wam życzę miłego wieczorka ;***

2 komentarze:

  1. Nie myślałam że tak szybko odpowiesz. Uwielbiam twojego bloga. Pozdrawiam i życzę weny :***.

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic