niedziela, 28 grudnia 2014

Wyjaśnienia.

Dobra... wyszło na to, że chyba nieco rozsiałam zamęt w waszych główkach a teraz muszę to wyjaśnić. Kochani nie chce zamykać bloga i nie zrobię tego. Za bardzo kocham to co robię, tamto ogłoszenie miało jedynie nieco was pobudzić do komentowania. Chciałam częściej słuchać waszych zdań na temat notek jakie zamieszczam, chciałam czytać i te dobre i te złe komentarze (choć mam nadzieję, że tych pozytywnych jest więcej :D )
No więc spokojnie dziubaski ja was nie zostawię, a rozdziały będą dodawane. <3
No już mi tam nie płakać tylko czekać, czytać i komentować na spokojnie. ( Bo aż mi się łezka w oczku kręciła jak czytałam wasze prośby bym nie zamykała bloga)
Niczego nie zamykam a wy mi tu pod tym postem macie napisać, że to jest jasne i buziaczki, które ja też wam wysyłam ;* ;* ;*



9 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <33 Ulga, boże kamień z serca!! :D
    Rozumie się pani kapitan, pani nas nie zostawia a my komentujemy :D Buziaczki ;*******

    OdpowiedzUsuń
  2. Juhu jakie szczęście <3 cieszę sie, ze nas nie zostawiasz ! Komentarze bedą!
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ufff a już się bałam, że nas zostawisz. Wszystko rozumiemy i buziaczki ;**** <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    droga autorko postanowiłam tutaj napisać, choć miało być pod poprzednią informacją, no ale nie zdążyłam.. cóż ostatni czas był dla mnie „wywróceniem wszystkiego do góry nogami” no i niestety będzie jeszcze tak jakiś czas, a z tej sytuacji wychodzi u mnie nie regularne czytanie, stąd może tak u Ciebie myśl, ale czytam do tyłu i od razu komentuję...
    ta informacja, że jednak nie porzucasz bardzo mnie cieszy, opowiadania są świetne, no i chcę wiedzieć co dalej u Valda i Haru.... czy u Harrego...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. "no i chcę wiedzieć co dalej u Valda i Haru.... czy u Harrego..." - podłączam się.
    Cieszę się jesteś i będziesz dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogłaś nas tak nastraszyć ja i z pewnością inni kochamy twoje opowiadania, więdz nie waż się zamykać bloga. A i przede wszystkim chce opowiadanie o Haru i Valdzie ;) . Mam tez dla ciebie pomysł morze gdy Haru się obudzi i w niebo wzięci Kengo i Draw go wymęczą pomorze naszemu wampirkowi wrócić do swojej opanowanej formy i razem pozbędą się Crossa ale tak że długo zajmie mu regeneracja ale wróci i pokarzesz dla kogo " pracuje" ten wredny demon. ;*
    PROSZĘ POMYŚL NAD TYM

    OdpowiedzUsuń
  7. *3*
    :* :* :* :* :* :* :*
    *3* *3* *3* *3* *3*
    No! ^ ^ I to rozumiem! ^ ^
    I ten obrazek na końcu~ XDDDD Geez... X'D
    D o b r a. Tooooo... kiedy następny rozdział drarry? XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy następny rozdział ? *jestem z konta Mike Wazowski . Jest mój komentarz u góry*

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic