czwartek, 25 grudnia 2014

Trudna decyzja.

Kochani ta informacja nie jest dla mnie łatwa.
Nie jest to koniec bloga... mam nadzieję, że nie. Po prostu ostatnio zauważyłam, że chyba was ubywa. Nie pod względem liczebności, ale waszego wsparcia. Na starej witrynie potrafiliście napisać, czy rozdział się podoba czy nie, dawaliście mi jasno do zrozumienia czego ode mnie wymagacie, co chcecie zobaczyć, a tutaj? Tutaj ja tego nie czuję. Nie wiem czy to wina leży po mojej stronie, czy moje opowiadania przestały wam odpowiadać? Stworzyłam bloga, bo chciałam dzielić się moimi fantazjami z ludźmi, którzy szukali jakiejś odskoczni, chwili zapomnienia, adrenaliny, uśmiechu. Nim go stworzyłam pisałam sama dla siebie i kilku znajomych osób, które to lubiły. Od nich mogłam jasno usłyszeć "Tak jest to dobre! Twórz dalej bo chcemy przeczytać kolejny rozdział"
Tak wiem, że znajdzie się grono osób, które wpadnie tu raz na jakiś czas zobaczy rozdział, przeczyta go i ma za przeproszeniem wyjebane pozostawić jakąkolwiek opinię, ale wiem, że są też wierni czytelnicy (których ostatnio nie widuję ;c ) Nie piszę tego by żebrać o wasze komentarze, ale by dać wam do zrozumienia, że potrzebuje waszych słów bardziej niż tlenu (mimo, że on też się przyda) To Wy mnie motywujecie, to Wy tworzycie moją wenę i to Wy sprawiacie, że czerpię z tego radość.
Jednak kiedy was nie ma ten blog... umiera.
Nie chce go zamykać, ale chce wiedzieć czy mam inny wybór?

9 komentarzy:

  1. Nie możesz zamknąć bloga :<
    Tworzysz naprawdę dobre opowiadania które miło się czyta wiec musisz je dalej publikować >-<

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie możesz zamknąć bloga" - podłączam się, te wszystkie co do tej pory czytałam u Ciebie cud, miód malina, chociaż czytam głównie z anime yaoi, HP, crossy...Mówię Ci nie kończ ewentualnie chwila przerwy - w ostateczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak to? o.O
    T_______T
    Nie kończ pisać prosimy!! Przecież wiesz, że jest tu grono ludzi, które cię kocha i szanuje twoją pracę i twórczość.
    Od niedawna czytam tego bloga, ale staram się dawać ci znać, czy mi się podoba.... Mi się to zawsze podoba <333
    KaoY nie opuszczaj nas, ostatnio coraz więcej blogów się zamyka, zostań z nami. ;c
    Nie przejmuj się tymi tchórzami, którzy nie chcą napisać krótkiego "podoba mi się i chce więcej"
    Kiciunia prosimy <33

    OdpowiedzUsuń
  4. o.o
    .......
    Nie rób nam tego!!! Proszę, nie zostawiaj nas bez opowiadań!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu niedawno, ale bardzo spodobały mi się twoje opowiadania. Mam nadzieję, że nie przestaniesz pisać. No bo ja wtedy będę czytać?!?

    Chesterfilg

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie przecież jasno napisała, że nie skończy z pisaniem. Ona tylko chce byście jej dawali znać czy nie pisze opowiadań dla powietrza. Wiadomo, że autor potrzebuje słów czytelników jak tlenu. Wystarczy, że znajdziecie chwilę napiszecie coś od siebie a wena będzie płynąć jak woda w kranie XD
    Pozdrawiam KaoY!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Ten blog znalazłam dopiero wczoraj. Teraz napiszę co o nim myślę. Podoba mi się Twój styl, jest przejrzysty i ładny. Kreacja postaci genialna. Jeśli chodzi o to co czułam, kiedy czytałam. No cóż, wzruszyć się nie wzruszyłam, o juz dawno straciłam zdolność do płakania, ale poprawiałaś mi humor. I muszę Ci podziękować. Dzięki Tobie wróciłam do pisania, choć w wyniku różnych zdarzeń to rzuciłam. Czytając Twoje opowiadania znowu zachciałam pisać, wyrzalić się światu,pprzekazać moje emocje i zmierzyć się w ten sposób ze swoimi problemami i demonami ;). Dziękuję za tą siłę ;)
    P.S Haru mnie do tego zmusił xD
    Kuroshii

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze nie ! Ja kocham to opowiadanie ! Na tamtym starym blogu zaczęłam czytać i pózniej zgubiłam . A teraz kiedy znalazłam nowy link tego opowiadanka to już go nie będzie ?! Proszę nie :(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kończ! Q.q
    Nie kończ bo cię znajdę i zmuszę do pisania! XD
    Bardzo mi się podoba wszystko co napiszesz! Nawet to o tym, że nie piszemy opinii XD!
    A poza tym muuuuszęęę wieeedzieeeć coo daaleeej~~~!!!
    Nie kończ.
    Nigdy.
    Nie możesz.
    My na to nie pozwolimy.

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic