sobota, 25 kwietnia 2015

Meeting?

Kochani..
 Są plany zorganizowania 21 czerwca (niedziela) spotkania w Krakowie. Jeśli jesteście chętni to serdecznie zapraszam. Jest możliwość odebrania osób z dworca pkp/pks w Krakowie. 
Wstępna godzina spotkania 11:20 ewentualnie 12:00.
Spotkanie ma charakter pogawędki na różne tematy, czyli znając yaoistów będzie pogadanka o tym co lubimy najbardziej. XD
Chętne osoby proszone są o danie znać w komentarzu pod tym postem bądź wysłanie wiadomości na maila. (adres w zakładce kontakt)
Spotkanie będzie trwać kilka godzin i niestety, ale nie przewiduję noclegu, więc proszę o rozsądne podjęcie decyzji. 

Zachęcam serdecznie. 


6 komentarzy:

  1. Jestem za. Szkoda, że mieszkam tak daleko. Ale kto wie może się pojawię? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram. Sama planuje być :).

    Seth

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiuhi, ja też! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, nie moge sie doczekac :) jesteś moją muzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Czyta twojego bloga od dłuższego czasu i musze Ci powiedziec, że jestem nim zachwycona :) te gorące tematy mrrr aż chce się zanurkowac w głębi rozkoszy jeleniowego boru :)
    Pozdrawiam, Ewa Sarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym prosiła osoby, które są chętne stawić się na meetingu o napisanie do mnie. Odwołuje was do zakładki "kontakt"

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic